شرح وظایف پاسخگویی به شکایات
وظايف پاسخگويي به شکايات
1-  دريافت شکايات حضوري و مکتوب مردم (مراجعين) از واحدهاي تحت پوشش و کارکنان دستگاه
2-  بررسي و تحقيق پيرامون صحت يا سقم موضوع شکايات و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي به منظور پاسخگويي به شاکي
3-  بررسي و پاسخگويي در خصوص مراجعات به نهادهاي نظارتي و بازرسي از قبيل نهاد رياست جمهوري و سازمان بازرسي کل کشور
4-  پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادهاي واحدهاي تخصصي در ارتباط با شکايات واصله به منظور رسيدگي و اعلام پاسخ به شاکيان
5-  جمع بندي شکايات در مقاطع مختلف و تجزيه و تحليل علل بروز شکايات و ارائه گزارش براي بالاترين مقام اجرايي دستگاه به گونه اي که موجب کاهش شکايات مردمي گردد.
6-  پيگيري نتايج گزارشهاي تهيه شده
7-  پيگيري براي ارسال پاسخ به شاکيان
 
پیوند ها

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 181
بازديدکنندگان امروز: 87
کل بازديدکنندگان: 21124
بازديدکنندگان آنلاين: 22
زمان بارگزاري صفحه: 0.3744 ثانيه